Sunday, March 16, 2014

Paris Day 20&21 || Marianne Guely

Hey
Dzisiaj trochę mało zdjęć, ale za to kolejny post ze zdjęciami z Paryża będzię trochę dłuższy :)
Tego dnia z moją klasą pojechaliśmy w okolice opery do studia w którym tworzą wszystko co z papieru. Może nie wszystko ale głównie zaproszenia i wystawy sklepowe. Nigdy nie myślałam, że jest to zawód, tylko w sklepie ktoś od marketingu tam coś wstawi i na tym się kończy.
Akurat my byłyśmy u Marianne Guely i poznałyśmy ją.



 Marianne tworzy witryny dla Yves Saint Laurent, Cartier, Dior, Swarovski, L'Occitane i wielu innych firm. 




Przykład wystawy L'occitane


Jeśli jesteście zainteresowanie to tutaj jest link do jej strony
http://www.marianne-guely.com



Ogólnie jest to bardzo ciężka praca, bo trzeba zaprojektować, zobaczyć czy da się wykonać, wyprodukować i zdążyć na czas, którego mają bardzo mało. 


I tego dnia byłam też na crepe'ach z moją ciocią w okolicy Panetonu no i wyglądałam sensownie z moim milkshakiem więc hehe mam zdjęcie.


7 comments:

  1. Jakie ładne ;3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Super post, bardzo ładne ostatnie zdjęcie :)

    ReplyDelete
  3. jak ja ci zazdroszczę takich podróży <333
    Zabierz mnie kiedyś ze sobą xD
    piękna Dominika, jak zawsze ♥
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Hi, bardzo cię lubię, twojego bloga i twoje filmiki. Zapraszam do siebie, dopiero założyłam bloga
    leahopee.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. To musiało być na prawdę cudowne! :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete